Alles over Zwijndrecht...
Afbeelding bij nieuwsitem 'Koolmonoxide-meter redt echtpaar uit Zwijndrecht' Archieffoto
29dec 2017

Koolmonoxide-meter redt echtpaar uit Zwijndrecht

ZWIJNDRECHT - Een koppel uit Zwijndrecht is voor controle naar het ziekenhuis gebracht, nadat in hun huis een koolmonoxide-lekkage was. Er was een slang van de CV-ketel losgeschoten.

Het echtpaar merkte niets van de lekkage, maar de CO-meter ging wel af. Uit metingen bleek dat er behoorlijk wat koolmonoxide in de lucht zat.

"Deze mensen zijn gered door hun CO-meter", zegt een woordvoerder van de brandweer.

Bron: RTV Rijnmond.



Deel dit bericht met je vrienden!